عاشق

عاشق
عاشق همیشه عاشق میمونه
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 54
بازدید کل : 30158
تعداد مطالب : 7
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1



الله الله الله !@! الله فرشاد

javahermarket

javahermarket

javahermarket

javahermarket

javahermarket

اسم من و جلوش نیار، بهوونه ای نگیره 
بهش بگو دوستت دارم بزار برات بمیره

عکس من و پاره بکن یه وقت اون و نبینه



خجالت از چشام نکش، که عاشقی همینه


یادته یادگاری نوشتی رو دیواری

که من و دوسم داری و تنهام نمی زاری



حالا می خوایی بری من و بزاری تنها



منم بدون تو می شم بی خیال دنیا



نکه گله کنم نه اصلا گله ی نیست



تو رو بدرقه می کنم با چشم های خیس



هر کسی واسه خودش یه خدایی داره



نه که نفرینت کنم نه این رسم روزگاره



که بی تو همدمم شده قلم و کاغذ



تنها چیزی که ازت دارم یه عکس پارست



اونم همدمی واسه این دل سادست



با اون خاطره هایی که واسم شیرین و تلخه



بهت میگم خداحافظ گرچه گفتنش سخت



دفتر خاطراتت و تو خلوتت بسوزون

یادت نره که کی بودی به دلت هم بفهمون



اگه یه روز من و دیدی به روت نیار که دیدی



حتی اگه صدات زدم به روت نیار شنیدی



کی گفته نفرین می کنم، غصه به تو حروومه



خوشبختی تو گل من، همیشه آرزومه


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 18 فروردين 1392برچسب:2, توسط افشین
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :
فرشاد